Sunday 2 October 2011

Girls Nite!


Cuti adelah ari yg ditunggu2 oleh sume orang kn? Sbb bleh la berehat atau berjalan2 untuk menenangkan fikiran stelah sibuk dengan tugasan seharian. Aku gak mengambil kesempatan itu untuk berlegar2 di ibu kota ni. Lg beberape bulan je lg idop aku kat ibu negara Malaysia ni, sbelom aku pulang semula ke tanah kelahiran aku. Berjalan2 memang salah satu hobi aku sbbnye aku sangat suke melihat tempat orang. Xkire la tempat tu besar atau kecik, janji aku dapat menjamu mate dengan pemandangan yg berbeza dari yg pernah aku saksikan sebelom ni.

Dalam waktu yg same aku gak perlu mencari beberapa barang keperluan aku, so aku amik keputusan untuk shopping. Hehe! Jauh gak aku berjalan, dari lowyat ke times squre, pastu dari Sogo ke jalan TAR, dan perjalanan aku berakhir di PJ. So far aku dapat ape yg aku cari dan masih banyak lg yg aku nk cari. Hehe!  
[tetiba aku jd gler shopping]

Macam2 perancangan dalam kpale otak aku ni. Macam2 aku nk bli untuk diri aku. Almaklum la da lame sangat aku xshopping untuk diri sendri. [kesian kn? hehe] slama ni aku abaikan diri aku sendri walaupon keinginan ade tp aku tahan sbb aku fikir aku bleh salurkn duit pada mende yg lebih penting. Skang ni masa untuk aku manjakan diri aku sendri lak sbb aku tersangat2 sayangkn diri aku ni. Aku nk enjoy puas2 idop aku ni. Aku nk nikmati setiap detik aku dengan penuh bermakna, aku nk setiap detik merase gembira dan aku nk menghargai setiap detik yg aku lalui.

Bermalam di umah membe aku memang sesuatu yg menarik sbb aku da lame x dapat sembang lame2. So, agak menyeronokkan bile dapat buat “Girls Nite”. Bermacam2 cite bleh dikongsi, makan bersame, tido bersame dan banyak lg.  
I like Girls Nite!

Aku sangat2 suke holiday sbb bleh rehatkan badan dan berseronok sekejap untuk release tension. Satu2nya cuti yg aku sangat2 nanti2kan ialah cuti slepas abes praktikal ni. Aku nk sangat2 balik umah. Idop diperantau x semudah seperti yg disangkakan tp aku harus menghadapi sumenye dengan ati yg tenang.

p/s – aku harap beberapa bulan yg tinggal ni, xkn ade mende yg xdiingini berlaku. Doakan kesejahteraan aku ye. Amin… 

No comments:

Post a Comment