Friday 7 October 2011

A little about me

 
Aloo everybody! Cehhh… speaking noh. Skali skala ape salahnye kan. Ni serba sedikit tentang aku yg xde istimewanya melainkan jadi diri aku sendiri je. Aku suke jadi diri aku dan aku harap aku kenal sape diri aku. Biar orang xfaham aku, jangan aku xfaham diri sendiri. 

1 – aku sangat2 sukekan mende yg kreatif tp sayangnye aku xkreatif. Sangat sdey disitu ye. Aku sukakan keunikan. Aku sukakan seni, hampir sume seni seperti menyanyi, menari, melukis dan ape2 saja yg berkaitan dengan seni. 

2 – aku sangat2 gilekan mushroom sbb aku ade anak, name dia baby (mushroom doll). Jadi, ape2 saja yg berkaitan dengan mushroom, aku akan rembat. Ke mane2 aku g, anak aku mesti ade. Xyah heran ok.

3 – aku sangat obsess dengan kucen. Sbb aku suke kucen. Kat mane2 je aku nampak kucen, aku mesti nk pegang. Kucen bleh ilangkan stress aku dan bleh gembirakan aku. Kucen sangat2 comey!

4 – aku memang kasar, keras, ganas dan macam2 lg tp aku gak ade lembutnye. Aku suke romantic. Kalo dimate aku mende tu sweet, memang sweet la tu. Hehe..

5 – aku sangat suke tengok lelaki sexy. Nape? Ntah la. tapi aku sangat suke tengok lelaki seksi + nakal = I Loike! Kalo mate aku kate lelaki tu seksi, memang seksi la pada aku. [*malu!]

6 – membe2 lelaki aku ckp, aku ni pompuan yg xde perasaan. Aku pon xtau cmne tu. Tp bile aku tengok diri aku sendri kat cermin, memang pon sbb muke memang xde perasaan nyer.  Maybe sbb aku keras sangat kot. Bleh agak xganas aku cmne? Hehe!

7 – habit buruk aku ialah tido. Sbb aku suke tido. Kalo otak kusut, sdey ke, mende ke, aku tido je. Bile aku bangun, aku da sihat la. macam tu je cara aku nk lupekan sume sbb kalo difikir, lg teruk jadinye. So, xyah fikir, tido je. Xde sape nk kaco ar.

8 – aku paling xsuke dengan handphone sbb menyusahkan aku bile dia berdering. Aku xsuke bukan sbb ape, sbbnye aku xsuke bercakap. Tu la masalah terbesar aku, aku xsuke bercakap. Aku paling pantang, kalo aku tengah tido ke, makan ke, mandi ke, phone berbunyi. Kaco ar, aku tengah sedap2 tido tu. 

9 – membe aku cakap aku ni burung antu sbb aku xtido malam. Percaya? Aku tau banyak orang yg macam aku. Aku pon xtau macam mane bleh berjaga malam2 tu. Aku memang suke malam sbb sunyi dan tenang je. Best! Kalo kat hostel – aku tido, roommate aku bangun, aku bangun, roommate aku tido. Haha! 

Cukup la sampai sini je ye. Xde ape yg menarik dalam diri aku. Aku biase2 je. Xde ape yg lebih dan banyak kurang nye. Tu normal la pada aku. Tp aku sayangkan idop aku. Aku hargai peluang idop yg Tuhan bagi pada aku. Sbb tu aku nk menikmati setiap detik yg aku ade. Aku xnk jadi bodo dan melupakan sume nikmat idop ni. Aku harap aku sudah bersedia menempuh idop di masa depan.

No comments:

Post a Comment