Thursday 29 September 2011

Song to sing


Arini seperti ari2 biasa, masih tetap segar dan ceria. Hehe! Ati semakin senang dan tenteram. Sume orang ade lagu favorite kn, same la dengan aku. Music is part of my life even going anywhere. So, aku ade 2 lagu nk share kat sini. Harap2 bleh la layan lagu2 ni ye. Enjoy!


Breathless by Shayne Ward

Aku sangat suke dengar lagu ni sbb lagu ni sangat2 romantik dan buat aku rase sangat2 dicintai walaupon xde sape nk cintakan aku. [so sad erk? nope la! hehe] Lagu ni pasal sorang laki yg tersangat kasih dan sayangkan sorang wanita yg dicintainya. Sangat sweet bile didengar sbb laki tu macam dipukau oleh panahan cinta wanita tu. hebat x ayat aku? [muntah!] Lagu ni aku selalu dengar bile aku terase rindu yang teramat sangat pd family aku yg tercinta. Disbbkn jarak menjadi penghalang utk aku slalu berada disamping mereka. 
I hope my future husband will love me as much as the way of this song. Pray for me. Amin...


More Than Words by Frankie J

This is the second song that I want to share here. Lagu ni salah satu lagu favorite aku gak sbb lagu ni sangat2 sweet. Kalo aku dapat future husband cmni, memang terbaek aku ckp. Xyah la ari2 aku nk ckp "I Love You"  berjuta2 kali. Naik semak aku nk sebut perkataan tu. Pada aku perkataan "I Love You" tu terlalu mahal nilainya. Aku cume aku akan sebut bile aku btol2 rase tersangat2 cinta mase tu. Sbb tu aku susah nk ungkapkan perkataan tu kalo aku xmaksudkannye. Tapi laki xpernah faham, nk gak aku sebut berkali2. [xkuar dr ati. Jd xikhlas. xnk cmtu] 

Tu la pendapat aku tentang lagu2 diatas ni. Kalo ade cite, aku blogging lg ye. Papai!

No comments:

Post a Comment