Tuesday 4 October 2011

I want this so badly!


Helo! Ari2 yg mengembirakan seperti biasa. Arini bos xde! Yey! Sangat2 suke sbb aku bleh mengular. Hehe.. pnt la asik keje je. Mood bright arini seperti matahari yg bersinar. Arini aku nk kongsi cite pasal a few gadget yg aku sangat2 nk dalam mase terdekat ni tp… duit xde. Sdey! Ade tu ade tp kene simpan, atleast kalo btol2 nk gune kang, ade la back up kn.

1 – Xperia Ray


Da dekat 3 tahun aku xtukar hp. Tengok sume orang pakai smartphone, aku pon nk pakai gak. Hehe! Segan weh nk kuarkan hp, lebey2 lg dalam LRT. Sbb orang sume pakai smartphone, ipad, galaxy tab n macam2 lg tp aku gak yg pakai hp xcanggih ni. Bukan nk menunjuk tp aku da pernah try gune smartphone sblom ni. Dan sangat2 comfortable utk digunakan. Aku da lame survey beberape smartphone sblom ni tp aku lebih tertarik dekat Xperia Ray. InsyaAllah.. kalo ade rezeki lebih, bleh la aku memilikinya. Hehe

2 – ipod nano



Nape aku nk mende ni erk? Sbb aku kn antu music, so mende ni patutnya wajib ade kat aku. Nk harapkan hp, memang kopak la. Nk call gune hp, nk dengar music pon gune hp gak. Xkn aku nk bwk charger ke hulur ke hilir kot. Kn? Aku rase dengan adenye mende ni, aku lg senang nk arrange life aku. Aku sangat2 perlukan mende ni sbb idop kat KL ni kalo xde music, bosan weh!

3 – Headphone Dr.Dre



Aku sangat2 sayang pada kekasih aku iaitu my lappy, so aku cube sehabis bek utk collect a few accessories utk my lover ni. Macam2 yg aku da belikan untuk dia, utk keselesaan aku yg menggunakannye gak. So, aim aku nk belikan headphone plak. Aku berkenan dengan design headphone ni dan aku rase headphone ni selesa utk digunakan. Hehe

Stakat ni, item2 ni la yg aku nk tapi bajet xde lg. InsyaAllah.. kalo ade rezeki, aku bleh la beli gadget2 ni. Xbanyak pon, 3 ni je. Hehe..

p/s – Jangan ikot nafsu, berfikir sebelom terlambat. Buat keputusan ikot keperluan ye. Hehe! 

No comments:

Post a Comment