Monday 26 September 2011

Thinking to much...


Aku jadi stress. Nape??? Ntah la.. byk sgt yg difikirkan di dalam kpala. Aku cube tarik nafas dan hembus nafas tapi masih terase ketegangan di kpala. Aku xnk memikirkn ape2 tapi nape kpala ni ligat berfikir. Arghhhhhhh! Bosan btol idop cmni. Org kate kite diuji sebab Tuhan sygkn kite. aku da melepaskn sumenye tapi knape kpala ni tetap gak berat? Ape lg yg xabes di dalam diriku ini? 

Mungkin sebab kebosanan yg melanda aku kot. Keje xde, cmni la stiap ari. Maybe ati aku xde kat sini. Knape aku perlu risaukn pasal jodoh? Jodoh akan datang dengan sendiri nya. Jodoh da ditentukan oleh Tuhan. Stiap org, ade jodoh nye sendiri. Kite hanya perlu berusaha. Jangan diturut ati yg sdey, nanti merana. Jangan di layan ati yg bimbang, biarkn sumenye berlalu pergi. Aku tau bukan mudah tapi ini la ketentuan DIA. Aku kena terima qada dan qadar yang telah ditentukan oleh DIA. 

Jangan la diulang kesilapan yg dulu. Memang saket tp Tuhan tau mane yg terbaek utk aku. Mungkin skang aku saket, sape tau akan datang aku bahagia. Kn? Aku cume nk abeskan sumenye dan pergi dari sini. Tu je yg aku harapkan skang ni. 

Ya Allah.. bantu la hambamu ini melalui detik2 yg sukar dalam idop ku ini. Sesungguhnya aku sgt lemah ya Allah. Aku perlukan sokongan dari-Mu. Kasihi la ku seperti mane yg selayaknya Engkau kasihi. Aku redha dgn ujian-Mu Ya Allah… 

No comments:

Post a Comment