Tuesday 27 September 2011

I can’t Live without You


Item2 ni ade la item2 yg aku sangat2 perlukan dalam idop aku dan ibarat cam nyawa aku la. Kalo xde, memang rase cam ade yang xlengkap. Hehe!

1 – Baby Musyoom
Ni ade la mende yg paling penting dalam idop aku. Nape? Sbbnye kalo dia xde, aku susah nk tido ok. Name dia Baby. Tu name manje. Name btol, ade la. Hehe.. Aku sangat2 suke bercakap dgn baby musyoom ye. Bukan gler ye? Aku sayang sangat2 kat baby ni. Da macam anak aku. Ke mane2 pon aku bawak tp agak2 la kn, xkn g kuliah, g keje, g hangout kene bawak baby. Yang tu xla, aku bawak kalo g jauh2 je macam balik umah ke, balik kampong ke. Mak ayah aku pon heran. Hehe!

2 – Laptop
Ni ade la kekasih aku yang paling aku xbleh kalo xde. Sbb aku da terbese ade laptop sejak aku blaja. Kat umah pon aku buka gak walaupon ade tv. Haha! Hanye aku je yg tau ape yg bleh aku wat dalam laptop tu. Da name pon kekasih, mesti la kene dating selalu kn. Baru la hubungan berkekalan. Wakakaka! 

3 – Air Kosong
Yg ni memang aku xbleh idop kalo xde. Aku sanggup la beli mahal2, asalkn ade air kosong ye. Aku kalo xdapat air kosong, memang aku rase macam nk demam, start la tekak aku saket, idong aku kering gler2 nyer dan muke aku rase panas je. Aku memang xbleh kalo xminom air kosong. Nk g umah sewa membe aku, aku tanye dulu ade air kosong ke x kat umah dia. Kalo xde, bek aku beli. Haha! Gler kejam kn? I love Skyjuice!
 
4 – Internet
Haaaa.. penting gak ni. Sbb aku sangat2 addicted dengan internet. Kalo aku xde internet, memang aku xtau nk watpe. Kalo kat umah aku memang berebut la sbb sume nk gune internet. Sbb sume da pandai men internet. Kalo dulu, aku sorang je pandai men nyer sbb aku sorang je yg suke dengan teknologi2 komputer ni. Hehe! Tapi skang aku dok kat KL, aku xde broadband. Caye x? hehe.. tapi kat tempat keje memang aku gune internet abes2 ar. Posisi tempat duduk lak cantek! Belakang nun. Sangat suke!!! Haha!

5 – Komik
Aku sangat mengagumi hasil karya zint. Sbb pada aku komik dia sangat2 genius dan berkenan di ati aku. Aku salah sorang fans dan pengumpul komik2 hasil karya zint. Aku sangat suke gaya pengolahan dan mesej yg disampaikan. Lukisan pon superb! Siyes aku kagum. Aku minat melukis tapi aku xde bakat. Huuuuu… so sad! I try so hard to collect those comics bcoz it’s hard to find it at my place. Dan aku sangat2 sdey sbb terpakse berpisah dengan komik2 kesayangan aku tu wat sementara ni sbb keadaan x mengizinkan. 

6 – Music
Music ade la life aku. Dari dulu sampai la skang ni, music is a part of my life. Aku perlukan music dalam situasi ape pon. Berjalan, blaja, sdey, gembira, in love, bored, berkeje, pendek kate sume la, mesti ade music. Bile berkeje ni, pc aku xde sound, xbleh nk dengar lagu. Huuuu! Sdey2. 

7 – Korea
Yaaa… ni fenomena yg sedang melanda dunia skang ni, Korea. Sume org suke korea kn? Sbb ape? Sbb drama2 dia best, lagu2 dia sedap dan catchy, variety tv dia superb kelakar dan byk lg. Sbb tu laptop aku penuh dengan korea. Hehe! Aku sorang yg kasar tapi sangat2 sukekan mende2 yg romantic. Caye x? mesti xcaye. Hehe.. Dalam sehari mesti ade cite korea yg aku tengok. Kalo x, rase macam xlengkap je ari aku tu. Over x? haha! 

8 – Junk food
Aku mmg xbleh kalo xde junk food erk. Sbb tu makanan wajib aku. Pas aku dinner ke, lunch ke, mesti aku rase nk makan junk food pastu. Mesti aku akan selongkar almari, cari junk food. Sangat best dapat makan junk food. Best woo dapat mam junk food sambil minom air kosong. Hehe



9 - Losyen
Aku xbleh kalo xde losyen sbb aku terase diri aku sangat2 busuk. Hehe! Memang xbleh tinggal kalo aku g mane2. Aku sangat2 suke bau nye yg harum. bajet gler kn. Haha!

p/s - Tu la perangai aku yang orang susah nk faham. aku je faham. hehe! 

No comments:

Post a Comment