Monday 19 September 2011

September


Bulan September ialah bulan faveret aku. Nape? Sbb bulan September adalah bulan kelahiran aku. Bulan September adalah bulan yg ditunggu2 stiap tahun. Sgt suke!!! 

Tp bulan September tahun ini agak sedikit hambar kerna trlalu byk dugaan yg diberikan kpd ku. Membe2 aku mmg xpernah tau dan igat bile besday aku. Aku mmg xkisah pasal tu. Yg pasti family aku - Ayah, Mak, Angah n Boboy akan igat ari brsejarah aku. :) Aku sudah ckup bersyukur sbb dorang igat ari itu. Obviously, There should be one person that known about it too. Of coz, dia. Aku xbrharap utk dia igat special day aku ni tp I got da wish. Make me feel wanna cry… but I have to forget it. 

I don’t wanna be sad anymore. I have my own life. Yes! Xmo sdey2 da. Biarkn la dia pergi. Aku pon boleh truskn impian aku. Tp yg sgt obvious skang ni, aku sgt sgt sgt Rindukn Family aku. Xsabo rsnye nk balik! Baru 2 bulan kat KL ni, aku rase cam da 20 tahun ok. Aku nk balik umah, bleh tenangkan fikiran, rhat2 dan gumbirakn ati. Cepat la masa berlalu… aku nk mulakn idop aku yg baru. Aku xnk serabut2 fikir pasal yg mende2 yg membazir ni.

p/s – Lg 4 bulan je lg. sabo ye… :)

No comments:

Post a Comment