Monday 19 September 2011

Pergi...

Hampir sume org pernah putus cinta kn? Aku gak xterkecuali.
Agak perit utk aku sbbnye… First Love.
Rasa sgt2 saket tp apekn daya, sumenye tlah brakhir dipertghan jalan.
5thn aku bazirkn masa, tenaga n duit hanya utk mende yg sia2.
Bkn senang utk mempertahankn sesuatu hubungan tp setiap hubugan ade dugaannya.

Sape yg xsayang dgn hubungan yg tlah trjalin sjak skian lame? Aku sgt2 sygkn hubungan itu.
Tipu la kalo aku xterfikir pasal dia slepas break ni. 
Mkn ke dia? Sehat ke? Saket ke? Sume aku fikirkn...

I really really really love him so much and still missing him a lot… I Can’t denied it…

Aku rendahkn ego, aku nk kembali pd dia tp… Dia xnk.
Sdey… sgt sdey. Xtertanggung luka di ati.
Masa berlalu dgn pantas dan aku msih brsdey tp aku pendamkn je.
Diluar hepy tp di ati hanya Tuhan yg tau.
Kate org…  “kalo ikot ati, mati. Ikot akal lebih selamat.”
Tak sampai sebulan pn, aku dpt tau dia da ade seseorang.
Ya Allah.. patah ati ku buat kali kedua...
Nape kejam sgt? Cepatnya dia lupakan cinta 5 tahun tu.
Rupanya dia sudah mula rapat dgn pompuan tu slepas je kami putus.
Too fast! Berderai lagi air mate ini bile tau bgitu cepatnya dia lupakn aku.

Aku trpakse kuatkn fizikal, mental dan ati utk truskn idop di bumi metropolitan ini.
Tak mudah nk melupakan sumenya. Disbbkn kami praktikal di tempat yg same, agak sukar utk aku lupuskan ingatan aku pd dia.
Nasib bek la x satu company. Tp possible utk aku brjumpe ari-ari dgn dia adalah sgt tinggi!
Aku cuba sehabes bek utk dekat diri pd cinta yg Maha Kuasa.
Setakat ini ingatanku pd dia masih bersisa. 
Kekadang aku rindu yg teramat, kekadang aku sunyi, kekadang aku rasa sgt2 kecewa.

Cmne aku nk ilangkn rinduku pd dia? Cmne aku harus melupakan segalanya?

Hanya Baby Musyoom sebagai peneman dikala aku kesunyian dan menanggung rindu sendirian…
 

No comments:

Post a Comment