Sunday 25 September 2011

A little bit hurt


Haaaaaaa! Bermula lg ari baru utk aku. Keje seperti bese. Aku baru baca entry baru ex aku. Agak pahit tp aku kena trima dgn ati yg terbuka. Cinta 11 tahun dulu yg xpernah berbalas. Tu truly love dia. Patut la dia xkekal dgn ex2 dia rupenya cinta dia sgt2 dekat dgn dia. Seriously, I’m hepy for him. Atleast, aku tau dia bahagia. 

Kirenya dia da kenal pompuan tu sblom kiteorg putus lagi. Pasal tu bile aku tanye ape masalah dia, dia kate xtau nk cakap cmne. Rupenye ati dia da tersangkut dgn pompuan tu. Sbb tu dia xmsg aku smpai 2 3 minggu, msg dgn pompuan tu rupenye. No wonder la. 
Skang yg bodo, aku la yg bodo nyer. Hahaha! Aku bodo gler!

Aku xtau la dia anggap aku musuh ke ape tp dia keep ignoring me dan aku xtau reason dia. Dia ade hak nk wat pe yg dia nk. Aku xkisah pon. Aku xbuat pasal ape2 pon. Aku setia kot. Atleast aku xpernah curang weh. Aku sentiase ade dgn dia dlm susah atau senang. 

Aku? Aku ok. No worries. InsyaAllah… aku ok. Even though pahit tp still can let it go la. Kalo dibandingkan cinta xberbalas 11 tahun tu dgn 5 tahun aku, memang jauh la. Aku memang bosan skit org nyer. Hehe.. slama ni ati dia xsepenuhnya pd aku sbb cinta dia da trbahagi dua. No wonder la dia xnk smbung balik hubungan kiteorg. Xkn dia nk lepaskan lg pompuan tu bile dia da ade peluang kan? Xpe la. Tu namenya xde jodoh. Aku berkorban utk cinta aku. Atleast aku dpt pengalaman. 

Cmne idop aku seterusnya? Tu sume aku kena berserah pd Tuhan, panjang lg ke, pendek ke idop aku atas dunia ni. Kekecewaan bukan sesuatu yg mudah utk dibendung. Hanya masa yg dapat mengawal sumenye. 

Aku xpernah pon dapat cincin ade permata. Xpernah lak dia tulis dia xsabo nk jumpe aku. Xpernah lak dia cakap rindukan aku stiap masa. Xde la plak smpai tido lena dgn senyuman. xde lak dia berdebar2 bile dgn aku. Xde pon dia sanggup nk g nek flight jumpe aku. Sumenye xde. Hahaha! Nmpk sgt aku ni dipergunakan. Mak aih…  sdey x idop aku? Naseb2. Tu la, jgn percaya sgt dgn cinta2 ni. Kang bleh makan diri. Yg saket nye kite, dia xsaket ape2. 

p/s – Ya Allah Ya Tuhanku.. Kuatkan la ati hambamu ini ya allah. Hanya kau yg aku ade..

No comments:

Post a Comment