Tuesday 20 September 2011

New Life


Haaaaaaaaaaa.... lega rase ati bile sdikit demi sdikit beban di dada dilepaskan. Bukan senang tp nk xnk aku kne lepaskn gak. KL menjadi saksi cmne aku bleh menghadapi sume dugaan dgn ati yg tenang. Insyaallah... 
cmne aku menanges, saket ati, diambang bahaya, cube sdaya upaya menenangkan ati. 


Idop aku masih jauh lagi, byk yg perlu aku kejarkn. so far naseb blom menyebelahi aku tp aku percaya 1 ari nnt, dia akan akan berada di pihak aku gak. Ape yg bleh aku wat skang ni ye??? aku perlukan hobi baru ataupn sesuatu yg bleh mengisi masa aku. 

Sgt2 selesa bile ade tempat utk mengadu n meluahkn ape yg ade di ati. Aku harap sgt aku bleh tenang menjalani idop slama 4 bulan yg akan datang ni. Doa2 kn aku ye! 

 Xsabo rasenye nk balik umah. Kat sini aku bosan gler2 smpi xtau nk watpe da. Atleast kalo kat umah byk mende bleh wat, cm2 ade, family pn dekat, xde la ssh2 nk merindu ari2. hehe.. 

Actually aku nk kawen tp xde calon la plak. Mane la kekasih ati aku xmuncul2 lg ni. *gatal! 
cehhh... ade rase cm cinderella la plak da. Where's my prince charming? <sambil mate terkedip2> hahahaha! Ni da tahap parah da ni. adeh2. Bukan slalu ye dok? hihi

Idop kene slalu hepy, kalo x, kcian kat ati tau. Bile ati saket, xhepy, trseksa, ati akan terluka. Bile da terluka, susah nk sembuh. Slagi xsembuh, slagi tu la kite akan susah ati n xtenteram. Bile saket ati, mengadu la dgn Dia. Insyaallah... Dia ilangkan rase saket tu. 

p/s - Allah itu Maha Adil n Maha Mengetahui, bercinta la dgn Dia. Sesungguhnya Dia xpernah meninggalkan kite. :)

No comments:

Post a Comment